ks. Piotr Pawlukiewicz "Ty jesteś marką"
Opis
BĄDŹ MARKĄ, JAKIEJ POTRZEBUJE ŚWIAT
Są firmy, których logo znane jest na całym świecie. Wydają miliony dolarów, aby uczynić swoje znaki rozpoznawalne. Chcesz czy nie, każdą swoją decyzją i czynem Ty również budujesz swoją markę, która jest kojarzona z określonymi wartościami.
Po czym można Cię rozpoznać?
JAKĄ MARKĄ JESTEŚ?
Ks. Piotr Pawlukiewicz podejmuje się w książce odważnego popatrzenia na samego Jezusa przez pryzmat marki. Przywołuje również różne historie i anegdoty z własnego życia i życia innych osób, które weryfikują to, jakimi dziś ludzie żyją wartościami.
Odpowiada przy tym na pytania:
-
Co się składa na markę chrześcijanina?
-
Co zrobić, by nasza marka znaczyła coś we współczesnym świecie?
-
Na czym polega autentyczność, czyli jak być marką, która jest prawdziwa, a nie taką, która robi “numery popisowe”
-
Jak można zepsuć swoją markę i jak tego uniknąć?
Ks. Pawlukiewicz – mistrz historii i anegdoty poprowadzi Cię przez główny temat książki, nie jak nudny przewodnik wycieczek, ale “tubylec”, który pokaże Ci fascynujące zakamarki życia
-
Jak to się stało, że chrześcijanie to ludzie, którzy są już dawno po swoim pogrzebie? (str. 9)
-
O chrześcijańskim znaku ryby, który działa (str. 11) i totalnie niekomercyjnym znaku krzyża (str. 21)
-
Kto z nas może rozpoznać zmartwychwstałego Jezusa? (str. 28)
-
Jak zachowuje się żałosna karykatura chrześcijanina? (str. 29)
-
Na czym polega mądre dawanie i branie (str. 39)
-
Co robić, żeby nie dochodziło w naszych rodzinach do rozwodów? (str. 70)
-
Nieprawdopodobna opowieść niezwykłej kobiety, która po zdradzie nie tylko nie odrzuciła męża, ale potrafiła trwać w miłości do niego (str. 72)
-
O Jezusie, który będzie straszył innych bronią w Twoim imieniu (str. 86)
-
O życiu przy otwartych drzwiach, czyli prawdziwym sensie czystości (str. 105)
-
Okropnie niezręczna scena z Ewangelii, o której jak księża mówią kazanie to kichają, żeby ukryć fakt, że nie wiedzą co powiedzieć (str. 119)
-
Jaka jest Twoja rodzina: wierząca czy kościelna? (str. 137)
-
Czego Ci najbardziej potrzeba, jeśli chcesz być marką dla świata (str. 145)
Dane techniczne
Liczba stron | 184 |
Oprawa | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.