Pat Gohn "Błogosławiona, piękna i niezwykła. Jak świętować dar kobiecości"
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Odkryj swoją wspaniałą godność jako kobiety, dary, które otrzymałaś od Boga, i misję, jaką ci powierzył. Przekonaj się, że naprawdę jesteś błogosławiona, piękna i niezwykła. Pat Gohn, odwołując się do nauczania Kościoła i swojego życiowego doświadczenia, m.in. jako piosenkarki i prezenterki radiowej, jak również chorej na raka piersi, ukazuje fascynującą, chrześcijańską wizję kobiecości. Wizję, która okazuje się o wiele bardziej atrakcyjna niż to, co oferuje kobietom współczesna kultura. Autorka przedstawia niezwykłe bogactwo tej wizji i różnorodne sposoby, na które może ona inspirować współczesne kobiety. Opowiada, jak sama, początkowo zbuntowana i przeniknięta ideami feminizmu, dochodziła do jej poznania i zrozumienia oraz jak została przez nią przemieniona. Zachęca do podążania swoim śladem, udowadniając, że przynosi to prawdziwie szczęście i radość. Przekonuje, że gdy kobiety doceniają i pielęgnują swój „kobiecy geniusz” poprzez modlitwę oraz życie pełne wiary, stają się zdolne do tego, by przemieniać naszą kulturę w cywilizację miłości.
„Pat jest zaufaną przyjaciółką, z którą masz ochotę napić się kawy i porozmawiać. Jest odważną dziewczyną, która rozśmieszy cię do łez i wskaże ci wielką radość płynącą z codziennych błogosławieństw. Jest zaangażowaną nauczycielką wiary, która weźmie cię za rękę i przyprowadzi bliżej Chrystusa. Żyj, kochaj i śmiej się wraz z Pat”.Lisa M. Hendley, autorka książki A Book of Saints for Catholic Mums Pat Gohn jest popularną katolicką pisarką, mówczynią oraz gospodarzem podkastu Among Women. Regularnie pisze felietony dla wielu katolickich pism i portali. Ukończyła studia magisterskie z teologii i chrześcijańskiej posługi duszpasterskiej na Franciszkańskim Uniwersytecie Steubenville. Wraz z mężem mieszka w stanie Massachusetts w USA; mają trójkę dorosłych dzieci.
Dane techniczne
Liczba stron | 264 |
Oprawa | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.