Michele Faehnle "Przyjaźń. Przewodnik dla kobiet, jak budować i pielęgnować piękne przyjaźnie"
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
W czasach przypadkowych znajomości i płytkich relacji odważ się na głęboką i szczerą kobiecą przyjaźń!
Autorki tej książki, oddane sobie przyjaciółki, chcą pokazać kobiecą przyjaźń w zupełnie nowym świetle. Opierając się na doświadczeniu swej długoletniej znajomości, a także na wspaniałych, często nieznanych przykładach przyjaźni świętych kobiet, które nawzajem wspierały się na drodze ku prawdziwie szczęśliwemu życiu, zachęcają każdą z nas do budowania szczerych i niezawodnych kobiecych relacji. Ich rady są konkretne, sprawdzone, uniwersalne i bardzo proste, dlatego wszystkie kobiety, niezależnie od wieku, wykształcenia czy sytuacji rodzinnej mogą z nich od razu skorzystać i z ich pomocą zbudować i pielęgnować wspaniałe kobiece przyjaźnie.
Zacieśnij więzi z gronem zaufanych i oddanych kobiet, by:
• wspierać się w najtrudniejszych chwilach życia,
• korzystać z bogactwa ich doświadczeń małżeńskich i macierzyńskich,
• nawzajem nieść sobie pomoc w codziennych obowiązkach,
• we wspólnych spotkaniach znaleźć przestrzeń na chwilę wytchnienia,
• razem rozwijać swoje talenty i pasje,
• pogłębiać swoją duchowość poprzez wspólną modlitwę i wzajemne umacnianie się w wierze,
• dać dzieciom świadectwo bezinteresownej, wiernej i oddanej miłości bliźniego.
Michele Faehnle – żona Matthew, mama czwórki dzieci, dla których zrezygnowała z pracy w zawodzie położnej.
Emily Jaminet – żona Johna, mama siedmiorga dzieci, z wykształcenia psycholog i pracownik socjalny.
Wychowanie i nauczanie swoich dzieci łączą ze służbą na rzecz kobiecych wspólnot katolickich
w Stanach Zjednoczonych. Uczestniczki i prelegentki licznych konferencji dla kobiet. Autorki książki Divine Mercy for Moms (Boże miłosierdzie dla matek) oraz strony CatholicMom.com. Mieszkają w Columbus w stanie Ohio.
Dane techniczne
Liczba stron | 200 |
Oprawa | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.