Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Opowieść o przygodach Anhara - księcia królestwa magii, który przekonuje się, iż sztuka magiczna, którą od dzieciństwa kocha i zgłębia, jest dla ludzi niebezpiecznym złem. W zrozumieniu i przyjęciu tej prawdy pomagają mu stary nauczyciel śpiewu, eks-czarodziej Gordoneo i służąca Teresa – wyznawcy Tego Samego. Historia księcia Anhara ma swoją kontynuację w części 2 pt. Alhar, syn Anhara.
Druga część powieści „Anhar”, o władcy królestwa magii, który poznaje cały fałsz oraz zło magicznych praktyk i dlatego świadomie je porzuca. W kolejnej części powieści poznajemy rodzinę Anhara: jego żonę Teresę i trójkę dzieci. Akcja koncentruje się zwłaszcza na osobie najstarszego syna Anhara i Teresy, księcia Alhara, który opuszcza potajemnie rodzinny pałac i przez swoje konszachty z magami naraża się na potężne niebezpieczeństwo. Patronat medialny nad powieścią objął Mały Gość Niedzielny.
Trylogia o królewskim rodzie Anharydów to fantastyczne powieści przeznaczone dla czytelników, którzy żyją nadzieją, że ich tęsknota za nieskończonością zostanie kiedyś zaspokojona. To fascynująca, pełna przygód podróż kilku pokoleń bohaterów, walczących o Dobro w świecie, w którym zło chce pokonać radość i nadzieję. Przeczytaj koniecznie kolejną, trzecią już powieść antymagiczną.
Przybliża on i wyjaśnia dzieciom treść Mszy Świętej, a ponadto zawiera zbiór dziecięcych, spontanicznych modlitw towarzyszących kolejnym częściom liturgii.
Twierdza aniołów powstała z miłości do doskonałych duchów, stworzonych przez Pana. I z dzikiej tęsknoty do świata za dziurą – świata, którego nie mogę tu prawdziwie opisać, bo chociaż istnieje naprawdę, nikt z żywych jeszcze go nie oglądał…
Kolejna oczekiwana książka z serii katechizmowej dla młodych. W punktach ujęte są zagadnienia, które powinien znać człowiek przystępujący do bierzmowania. Wszystko zgodne z Katechizmem Kościoła Katolickiego i Pismem Świętym. Polecamy wszystkim młodym ludziom, ich katechetom i animatorom młodzieżowych grup w Kościele. To nie tylko przygotowanie do bierzmowania, ale dobry podręcznik dla każdego chrześcijanina.
Jest to książka, która wspaniale pokazuje jak wielka jest Miłość Boga, że kiedy zaufamy Bogu, to możemy bez problemu stawić czoła przeciwnościom losu i iść z miłością do innych ludzi.
Rozmowy ks. Przemka "Kawy" Kaweckiego ze znanymi ludźmi, o tym jak odnaleźć się we współczesnym świecie. Dyskusje m.in. z Muńkiem Staszczykiem, Szymonem Hołownią czy Arkadio.
Małe vademecum wiary chrześcijańskiej przeznaczone jest dla tych, którzy chcą wiedzieć, na czym ona polega, i dla tych, którzy pragną się zbliżyć do wiary uczniów Chrystusa.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.