Anatolij Bajukański "Cuda św. Charbela"
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Święty Charbel to jeden z największych cudotwórców w historii chrześcijaństwa. Choć zmarł jeszcze w XIX wieku, to za jego wstawiennictwem do dnia dzisiejszego dokonało się kilkadziesiąt tysięcy poświadczonych cudów! Święty mnich i pustelnik nie przestaje działać, przychodząc potrzebującym z pomocą w chorobach duszy i ciała. W książce przeczytamy o cudach świętego mnicha z klasztoru w Annaya oraz o szczególnym spotkaniu autora ze św. Charbelem w górzystej krainie Libanu – w miejscu jego urodzenia, pracy i życia w pełni oddanego Bogu.
Drogi Przyjacielu!
Trzymasz w reku książkę uświęconą relikwiami świętego Charbela i pobłogosławiona przy jego grobie. Zobaczyłem ja we śnie, w czasie mojego pobytu w Libanie, w „Oazie świętego Charbela” przy klasztorze w Annaya.
Obudziłem się z tak jasnym umysłem, jakbym w ogóle nie spał. Usiadłem na łóżku i wyraźnie zobaczyłem przed sobą półotwarte oczy świętego ojca Charbela. Patrzył na mnie z niewypowiedziana dobrocią, jakby mówił: „Nie bój się, zaryzykuj, napisz o tym, co tutaj zobaczyłeś i usłyszałeś”.
Święty ojciec Charbel Makhlouf z górzystego Libanu dokonał ponad 20 tysięcy cudów na Bliskim Wschodzie, w Ameryce, Afryce, Europie i Rosji.
Również dzisiaj leczy on i pociesza wierzących w Jezusa Chrystusa. Dowodem tego jest ponad 700 listów od chorych z rożnych krajów, w tym także od Rosjan, którzy dotarli do tej książki. To tylko mała cząstka z ogromnej liczby przesyłek, które nadeszły w ostatnich trzech latach do redakcji gazety „Lekar” i osobiście do autora książki
Święty Charbel to jeden z największych cudotwórców w historii chrześcijaństwa. Choć zmarł jeszcze w XIX wieku, to za jego wstawiennictwem do dnia dzisiejszego dokonało się kilkadziesiąt tysięcy poświadczonych cudów! Święty mnich i pustelnik nie przestaje działać, przychodząc potrzebującym z pomocą w chorobach duszy i ciała
Dane techniczne
Liczba stron | 384 |
Oprawa | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.