Aleksander Bańka "Przychodzi nowy powiew Ducha"
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jest liderem wspólnoty organizującej Tyskie Wieczory Uwielbienia, na których gromadzą się tysiące wiernych z całej Polski. Jako mały chłopiec doświadczył wyjątkowej obecności św. Ojca Pio, co bardzo mocno wpłynęło na jego relację z Bogiem. Od kilku lat, jak sam mówi, jest zaprzyjaźniony ze św. Charbelem, za pośrednictwem którego dokonało się jego uzdrowienie. Od tego momentu bywa w Libanie kilka razy w roku, poznając życie i cuda tego niesamowitego mnicha.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- czy każdy może być mistykiem,
- czego możemy nauczyć się od św. Charbela,
- co łączy katolików w Polsce z chrześcijanami z Libanu,
- po co wierzącym filozofia,
- czym jest noc ciemna i jak ją przetrwać.
Gdy Bóg stworzył świat kazał człowiekowi ponazywać to, co stworzył. A ponieważ ciągle „wszystko czyni nowe” i dziś ponownie zaprasza nas do ponazywania tej nowej rzeczywistości. Jakie to szczęście, że ma pod ręką Olka Bankę, który pomaga nam nie pogubić się w gąszczu bombardujących nas każdego dnia, sprzecznych ze sobą newsów związanych z ruchem charyzmatycznym i wejść w tę rzeczywistość bez lęku. Ta książka jest lekiem na lęk, snopem światła rzuconym na to, co najistotniejsze, i przypomnieniem, do Kogo należy zwycięstwo. Czytajcie!
Marcin Jakimowicz - dziennikarz Gościa Niedzielnego, lider Diakonii Świętej Rodziny.
Jak można być filozofem i świadomym wyznawcą Jedynego w Trójcy? Jak się żyje we wspólnocie zarówno z masą niespokojnych pytań o cel, o sens, o przyczynę, o to, co pierwotne, pierwsze, co było najpierw, jak i w duchowym, niebanalnym zdziwieniu wobec Tego, który jest Pierwszym, oraz w mistycznym towarzystwie Ignacego, Pio, Jana od Krzyża i Charbela? Tym właśnie, choć nie wyłącznie, dzieli się w tej książce Olek Bańka.
ks. dr hab. Tomasz Szałanda - proboszcz parafii pw. św. Jakuba Starszego Apostoła w Stawigudzie.
Dane techniczne
Liczba stron | 192 |
Oprawa | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.