
Adam Szustak OP "Akrobatyka małżeńska"
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Akrobatyka małżeńska to książka, w której ojciec Adam Szustak OP próbuje udowodnić, że małżeństwo to najprostsza rzecz na świecie, ponieważ potrzeba do niej tylko dwóch elementów — prawdziwego mężczyzny i prawdziwej kobiety, nic więcej. Posługując się wybranymi fragmentami z Biblii, Autor opowiada o pierwotnym pomyśle Pana Boga na ludzi, a dokładniej wyjaśnia, czym jest tożsamość kobiety i mężczyzny, jakie są ich największe pragnienia, jakie role powinni pełnić w związku, jak mogą budować i rozwijać miłość, a także jak naprawiać to, co już popsuło się między nimi.
Książka powstała na podstawie cyklu konferencji, które ojciec Adam wygłosił w 2015 roku w ramach pierwszego z cyklicznych spotkań dla narzeczonych, małżonków i rodziców organizowanych przez Fundację Malak.
„Akrobatyki małżeńskiej nie warto czytać tylko dla przyjemności, by po jej zamknięciu zapomnieć o tym, co się przeczytało. Ona ma sens tylko wtedy, gdy treści w niej zawarte przełożą się na konkret".
Adam Szustak OP
- Z książki dowiesz się:
— Jaki jest pomysł Pana Boga na kobietę i mężczyznę?
— Co jest życiową misją mężczyzny, a co misją kobiety w świecie?
— Dlaczego tak wiele kobiet poszukuje potwierdzenia swojej wartości u mężczyzn?
— W czym tkwi największa siła mężczyzny?
— Na czym polega miłość i jak trzeba ją zbudować?
— Jak dogadać się w związku?
— Jak przeżywać swoją seksualność w małżeństwie?
A także:
— Jak powinno się wybierać imię dla swojego dziecka?
— Jak będzie wyglądał czyściec dla mężczyzn?
— Jaki jest najprostszy, najszybszy i niezawodny sposób doprowadzenia mężczyzny do alkoholizmu?
— Dlaczego Adam milczał, gdy Ewa rozmawiała z wężem?
— Dlaczego kobiety tak często wtrącają się w małżeństwa swoich dzieci?
— Dlaczego feministki powinny nauczyć się biblijnego hebrajskiego?
— Jakie słowa należy wykreślić z relacyjnego słownika komunikacji?
Dane techniczne
Liczba stron | 192 |
Oprawa | zintegrowana |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.